Kreativno grafično oblikovanjeKreativno grafično oblikovanjeKreativno grafično oblikovanje

Kreativno grafično oblikovanje

Grafično oblikovanje pomeni likovno ustvarjanje vidnih sporočil. Vizualno sporočilo ali vizualna komunikacija nagovarja določeno skupino ljudi in ji nekaj sporoča. Pri tem se vsebina sporočila, oblikovana v tekstu, likovno povezuje s slikovnim sporočilom. Likovna podoba tipografskih črk in slikovni material morajo predstavljati likovno in vsebinsko enotno sporočilo. Vizualna komunikacija je oblikovana z namenom, da jo bo videlo več ljudi. Oblikovalci pa se osredotočamo na komunikacijo in ustvarjanje sporočil, ki vplivajo na ljudi ali jim posredujejo informacije.

Ustvarjanje prepoznavne identitete

Vizualna sporočila delujejo bolj enotno in učinkovito, če jih povezuje skupna identiteta. Gradnike uspešno zasnovane identitete (logotip, oglaševalske kampanje, pisemske komplete in letna poročila) povezujejo skupni oblikovni element, ki omogočajo, da jih prepoznamo kot del celostne grafične podobe. Celostna grafična podoba je vizualna podoba nekega podjetja, organizacije. V celostno grafično podobo spada vse od logotipa, barve, pisave, vizitke, do spletnega mesta in promocijskega materiala. Pomembno je, da je vizualna podoba oblikovno dovršena, enotna ter ustrezno usmerjena. S pomočjo take podobe podjetje sporoča javnosti svojo identiteto, lastnosti, vrednote in stil, s čimer si zagotovi tudi večjo prepoznavnost in ugled.

Dodaj odgovor